donderdag 26 september 2013

Kerststal

Kerststal

 
Ik al een tijdje niets meer geplaatst op mijn blog. Dit kwam vooral omdat ik flink verkouden was, maar dat is nu bijna over gelukkig. Ook zit ik nog steeds het probleem dat ik niet weet wat voor een deken ik wil gaan haken. Dus toen begon ik maar met de kerststal.
 
Met dit als resultaat:
 
 
Ik heb ook nog wat projectjes liggen die af moeten, zoals het schaapje. Ik had te weinig Phildar Neige ingeslagen, maar daar heb ik nu weer een nieuw bolletje van. Dus ik ga weer aan de slag.
 
Fijne middag allemaal!
 
 
PS: Ik vind het echt super tof dat jullie mij volgen en af en toe een berichtje achter laten! :) 

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kerststal. Jij bent alvast voorbereid. Ik moet er nog even niet aan denken.
    Ik ben nog steeds in de zomer stemming.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg al helemaal zin in Kerstmis als ik naar deze mooie kerststal kijk!
    Wat mooi gedaan,
    Groetjes, Nathaly
    Lavendel & Papaver

    BeantwoordenVerwijderen
  3. C'est vraiment très mignon !
    Domage qu'on ne sache pas acheter son livre sur amazon
    Bien à toi,
    Frédérique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, zelfs al belangstelling uit het buitenland. :)

      Verwijderen